Weten

Institutional Change: Voices, Identities, Power, and Outcomes. Educational Developpers wisselen ervaringen uit in de Verenigde Staten

Mirjam Bastings, Tim Boon, Riekje de Jong, Jaap Mulder, Ine Rens, Rebecca Resseler, Roeland van der Rijst, Alice van de Vooren

Conferentieverslag van de tweejaarlijkse bijeenkomst van het International Consortium for Educational Development (ICED), gehouden van 5 tot 8 juni 2018 in Atlanta, USA. Bij het ICED zijn verschillende nationale netwerken van onderwijskundige dinestverlening (Educational Development) in het hoger onderwijs aangesloten. Elke twee jaar wordt een conferentie gehouden met een breed gekozen thema waarbij inhoudelijke uitwisseling mogelijk is met collega onderwijskundigen uit diverse landen. Deze conferentie werd bezocht door meer dan 400 onderwijskundige ondersteuners en onderwijsontwikkelaars om good practices uit te wisselen en om nieuwe uitdagingen te identificeren.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Dit is een premium artikel, om dit hele artikel te lezen dient u ingelogd te zijn.
Heeft u nog geen abonnement bekijk onze abonnementen via onderstaande knop